Új, Budapestet népszerűsítő nemzetközi kampányt indított a Magyar Turisztikai Ügynökség, amelynek részét képezi egy imázsfilm is, „Spice of Europe” szlogennel – a…
Manapság egyre többször hallhatunk magyar feltörekvő startupok külföldi sikereiről, határon túli terjeszkedésről, rangos díjak elnyeréséről nem csak a régióban, de a tengerentúlon…
A kelet-közép-európai divatmárkák útja a nemzetközi siker felé nyugat-európai társaikhoz képest látszólag hosszabb és rögösebb, a nyugati vagy az ázsiai közönség még…
Egy olyan kis piacnak számító országban, mint Magyarország, a divatipari vállalkozásoknak meglehetősen korlátozott a lehetőségük a növekedésre. A kiugráshoz elengedhetetlen a külföldi…
Idén április 1-jén, a Ludwig Múzeumban rendezik meg Budapest legnagyobb és legszínvonalasabb divateseményét, a Mercedes-Benz Fashion Weeket (MBFW). A rendezvényen az ország…