A digitalizáció évek óta a cégek fejlesztési törekvéseinek egyik kiemelt területe: bár a forradalom Magyarországra is elért, a megvalósítás kevés vállalatnál megy…
Az olvasók imádják igényes kiadványaikat, a nagy áruházláncok alig várják, hogy polcaikon az ő borítóik díszelegjenek, eladásaik évről évre ugrásszerűen növekednek, és…
Ha van sorozat, amelyet egy startuppernek mindenképp érdemes követnie, az a Szilícium-völgy (Silicon Valley). A forradalmi tömörítő algoritmusukkal a startupok világába berobbanó…
A magyar ÁERON divatmárka Forbes által feldolgozott, példaértékű sikertörténetéből is látszik, hogy a szintugráshoz elengedhetetlen a tőkebevonás. Ehhez azonban fontos hozzátenni, hogy…
Vajon az egyetemeken tanuló fiatalok inkább vállalkozói vagy alkalmazotti létet képzelnek el maguknak? Hajlandóak-e áldozatot hozni a jövőbeli sikeres vállalkozás érdekében? Rendelkeznek-e…
A külső gazdasági tényezők és az egyes ágazatokat érintő piaci trendek gyakran hoznak váratlan fordulatokat egy vállalkozás életében. Egy sikeres céget azonban…
Az Internet Hungary konferencia a tavalyi sikert követően idén szeptemberben is várja az innovatív startup és kkv projekteket, amelyek az Innovation Hungary…
Bár az e-kereskedelem részaránya globálisan és hazánkban is folyamatosan növekszik, a fogyasztók jelentős többsége még mindig a boltok polcai előtt dönt a…
A magyar kreatívipar egyre dinamikusabban fejlődik, aminek köszönhetően folyamatosan újabb és újabb tehetséges hazai tervezők nevét és márkáját ismerhetjük meg. Azonban sajnos…