Annak a vállalkozónak, aki nem kíván beengedni külső tulajdonostársat a cégébe, illetve a közös siker érdekében nem hajlandó lemondani bizonyos jogkörökről, nem…
Annak a cégvezetőnek, aki külső tőkét szeretne bevonni cégébe, tudnia kell, mi vezérli a tőkebefektetőt, hogy fel tudjon készülni egyrészt a jelentkezésre…
Egy olyan kis piacnak számító országban, mint Magyarország, a divatipari vállalkozásoknak meglehetősen korlátozott a lehetőségük a növekedésre. A kiugráshoz elengedhetetlen a külföldi…
A stratégiai befektetők aktívan pásztázzák a piacot, hogy megtalálják a legmagasabb hozammal kecsegtető, illetve a legnagyobb nemzetközi sikerre esélyes projekteket – írtuk…
Összesen 17 kreatívipari vállalkozás jelentkezett az október elejei felhívásunkra, ebből 8 mutathatta be tevékenységét és vállalkozásfejlesztési terveit a szakmai zsűri előtt. A…
A Design Hét Budapesten a legnagyobb kreatívipari portfólióval rendelkező Széchenyi Tőkealap bejelentette: lehetőséget kíván nyújtani fiatal designereknek, vállalkozóknak kockázati tőke bevonására. Azon…
A tőkebefektetési piac szereplői általában arra hívják fel a kezdeti vagy növekedési stádiumban lévő cégek figyelmét, hogy érdemes felkészülni a befektetők által…
Egy vállalat értékének meghatározása nem egyszerű feladat. Ezt támasztja alá a gyakorlatban alkalmazott sok-sok módszer is, amelyek a vállalkozás különböző aspektusait, tulajdonságait…
A pénzintézeti szektor hitelezési aktivitása a kisvállalati körben jelentősen visszaesett az elmúlt években, a finanszírozás az éven belüli hitelek arányába tolódott el.…